emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, januari 05, 2006

På språng!

Digitalkamerans batterier ligger på laddning. Går väldigt långsamt. Frågorna inför intervjun är nedskrivna. Pennorna ligger i väskan. Känner mig alltid lika oförberedd men sen brukar det gå rätt bra ändå. Melodifestivalkillarna från Sollentuna ska jag om 40 min träffa på Kulturhuset. Hm....blir spännande.

Jobbkvällen igår var intensiv och jag tog inte en enda rast. Käkade riswoken framför datorn. Var helt slut när kvällen äntligen var slut och vi kunde gå en halvtimma tidigare.

Nu måste jag rusa!

1 Comments:

  • At 12:04 em, Anonymous Anonym said…

    Det här är ju värsta Ebba von Sydow-bloggen. Journalist på språng! :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home