emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, maj 01, 2008

Mot Japan

Ovant. På min vänstra arm sitter en klocka. Köpte den idag för att kunna ha koll på tiden när mobilen inte funkar. Har nog inte haft en armbandsklocka på fem år. Och då hade jag den på höger arm. Men nu tänkte jag lära om.

Är trött. De sista pinalerna packas ner. Känns, som alltid, att jag glömt något. Vill alltid ha med mig mer än mina väskor tillåter. Ut i fall att.....

Nu väntar femton timmars flygresa och en månads semester....

1 Comments:

  • At 7:52 em, Anonymous Anonym said…

    Trevlig resa!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home