emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, april 21, 2008

Popaganda tillbaka

Jag är ingen riktig festivaltjej, som jag gillar sova i tält i lervälling (som det var på Roskilde när jag var där), utan de bästa festivalminnena har jag från stadsfestivalen Popaganda. I sommar är festivalen tillbaka igen när den återuppstår på Eriksdalsbadet sista helgen i augusti!

Tyvärr är den inte gratis i år men 475 kronor för två dagar eller 260 kronor för en dag är inte så farligt dyrt. Kolla in festivalens myspace-sida. Shout out louds ska spela!

I sann Popagandaanda lovar vi kvalité i stort som smått som smalt, allt till en riktigt billig penning. De första bokningarna: Sébastien Tellier (FR) Bonde do Role (BR) Shout Out Louds (S) Joel Alme (S)