emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, juli 15, 2007

Hälsa på farfar

Inte lätt att bli gammal. Pappa ringde precis från landet och vill att jag ska hälsa på farfar. Han ringer tio gånger om dagen, frågar samma sak och vill att de ska handla mat. Mina bröder och kusiner har redan varit där. Nu är det min tur att göra en insats och cykla dit. Kaffe, bullar, kakor, limpa, korv, fil och mjölk vill han visst ha.

1 Comments:

  • At 3:16 em, Anonymous Anonym said…

    Your blog is very interesting!
    Please, send me the photo of your pc desk and the link of your blog.
    I'll publish on my blog!.
    Thanks Frank
    EMAIL: pcdesktop1@gmail.com

     

Skicka en kommentar

<< Home