emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, juli 09, 2007

Dagen är bara min

Det bästa med att ha långa jobbpass, som gör en både vimmelkantig och illamående, är att det är en underbar känsla att vakna upp till en ledig dag. Regnet öser ner men det gör inte så mycket. Jag har läst DN, men har Svenskan kvar. Lyssnar på Fredrik och Filips sommarprogram, väloljade som alltid och oftast roliga, och har börjat plita på en jobbansökan. (Är trött på frågan: har du något nytt på gång i höst...?)

Nu ska jag höra hur Anja Pärson är bakom radiomicken.

1 Comments:

  • At 1:11 em, Blogger Ninaw said…

    Uuuh, jag hade oxå mått illa av tanken på att ha varit så nära olycksplatsen där någon valt att sitt liv i samma stund jag varit där.

    Men den lediga dagen låter härlig. Känner igen den där "nöjdheten". :)

     

Skicka en kommentar

<< Home