emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juni 26, 2007

Premiärbadat


Tio minuter med cykel hemifrån ligger Vinterviken. Imorse packade jag väskan med frukost och åkte dit och la mig på en klippa. Hade bestämt mig för att nu skulle det första doppet bli av. Alla vet ju att jag inte är någon badkruka så det kan bara inte bli juli innan årets första bad. Men det tog faktiskt emot...inte förrän en annan tjej hoppade i blev det av. Kan hon så kan jag. Kallt men det var skönt efteråt. Finns i alla fall inget bättre sätt att ta vara på dagen innan jobbet.


Ser inte min arm väldigt muskulös ut? Eller gäddhängig....

2 Comments:

  • At 3:05 em, Blogger Ninaw said…

    Vilken mysig skuggbild! Åh vad fin du var på fotot från midsommar på det i mitten högst upp! :)

    Trevligt att följa ditt liv genom fotona! :)

    Ha det gott! /Nina

     
  • At 11:07 fm, Blogger Emma said…

    Tack Nina! Det är kul att följa ditt liv också. Vi har ju rätt bra koll nu trots att vi aldrig träffats. Ha det bra!

     

Skicka en kommentar

<< Home