emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, maj 02, 2007

Kings Of Convenience - I'D Rather Dance With You

Så skön låt, som jag kan lyssna på hur många gånger som helst, och videon är så härlig. Sångaren Erland Øye får en grupp med små balettdansöser att dansa som han. Brukar vilja dansa när jag bara hör låten och med videon rycker det ännu mer i dansnerven.

3 Comments:

  • At 2:34 em, Blogger Ninaw said…

    Åh, dumma säkerhetsväggarna på jobbet som gör att jag inte kan se. Blir ju nyfiken.. du och jag som har så lik musiksmak och allt! =)

     
  • At 1:18 em, Anonymous Anonym said…

    Det var första gången jag såg videon, och den var ju lika klockren som låten!!!

     
  • At 9:48 em, Blogger Ninaw said…

    ÅH Sade jag att jag tycker den är jättehärlig! Första gången jag såg och hörde den.. Tack!

     

Skicka en kommentar

<< Home