emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, juni 02, 2006

Brännbollsfest

Kroppen värker. Nej, jag har varken sprungit eller tränat bodypump. Det måste vara gårdagens brännbollsturnering som satt sina spår. Skumt. Vi vara förstås bara 8 i vårt lag så det var att springa konstant utan vila. Vi var riktigt bra faktiskt och gick till final där vi förlorade med några ynka poäng.
Efter matcherna var det pubkväll på skolan. Blev lite deppig mot slutet av kvällen. Bara en vecka kvar med klassen och flera ska resa bort tidigare. Några av de jag gillar bäst kommer inte va i Stockholm heller i sommar eller under praktiken. Å vi som har umgåtts jämt under det här året....