emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, maj 28, 2006

Frans i Bingolotto

Jag har ju tidigare länkat till 7-åriga Frans hyllningslåt till Zlatan. Då ökade min besöksstatistik från runt 20 pers till 95. Killen verkar poppis. Om man är nyfiken på hur ungen ser ut och samtidigt vill höra låten kan man kolla in när han och bandet Elias var med i Bingolotto.

7 Comments:

  • At 3:32 em, Blogger Ninaw said…

    Hur skaffar man det som gör att man kan kolla besöksstatistik på bloggen?

    Den där videon är underbar, jag blir så glad, han ser så liten ut på scenen tillsammans med de där stora.. :D

     
  • At 6:19 em, Blogger Emma said…

    Gå in på www.webstat.se. Det är jättekul att ha koll på statistiken tycker jag å se hur folk har hittat till mig.

     
  • At 5:49 em, Blogger Ninaw said…

    Ah, tack. Har fixat det nu. Hade du 95 besökare på en dag är du lade in Frans??

     
  • At 6:59 em, Blogger Emma said…

    Japp...helt sjukt hur en grej kan ge så många besökare. Dan efter hade jag 65 och nu är det nere på 20-25 igen. Gäller att ha smaskiga rubriker. (-: "Pingar" du förresten på www.nyligen.se? Annars är det svårt att locka folk.

     
  • At 6:07 em, Blogger Ninaw said…

    Oj, nej, vad är det?? Ska gå in och kolla...

     
  • At 2:07 em, Blogger Jonas Ehne said…

    Genialt, Emma! Jag ska också börja länka till den låten. Stäppvargen har drabbats av en minskad (det hade jag aldrig trott) läsekrets ända sedan Ebba Witt-Brattström-grejen lades ner och behöver någonting nytt och fräscht.

    Undrar vilka andra låtar som kan ge ett sånt resultat?

    Knappast Tomas Ledins VM-låt i alla fall.

     
  • At 11:38 fm, Blogger Emma said…

    Tackar Stäppvargen! Man får ju inte va dum när man slåss om bloggläsarnas intresse men testa gärna mitt knep du med.

    Hm,tror få låtar kan mäta sig med Whos da man faktiskt. Hare!

     

Skicka en kommentar

<< Home