emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, januari 15, 2008

Välja rätt

Hur bra är egentligen en induktionshäll? Är det mysigt med dimmerbelysning och kommer vi att behöva ett större kylskåp än standardlösningen?

Svåra frågor. Blev nog inte så mycket klokare under kvällen hos mor och far. Om några veckor måste vi ha gjort en massa val till vår nya lägenhet. Är inte direkt lätt att föreställa sig hur det kommer att bli utifrån en flashig katalog och en planritning.

Varje val är dessutom dyrt. Men det handlar ändå om så mycket pengar att några tusen hit eller dit inte känns som så mycket.

2 Comments:

  • At 9:49 em, Blogger Mattias S said…

    Jag måste säga att jag verkligen saknat induktionshäll sen jag flyttade hemifrån, det gjorde matlagningen klart snabbare och enklare.
    Kan vara lite problem med vissa kastruller och grytor men det är värt att köpa sånt av bra kvalitet ändå.

     
  • At 12:19 fm, Blogger Emma said…

    Ok....det kanske är värt pengarna alltså. Tack för synpunkten!

     

Skicka en kommentar

<< Home