emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, oktober 23, 2007

Soko på Debaser

En fransyska med söt brytning är i stan. I morgon spelar 21-åriga Soko från Paris spelar på Debaser Slussen. Har bara hört några låtar men de gillade jag. Kolla in hennes myspace.

Dessutom ska Upp till kamp-skådisen Fanny Risberg sjunga sånger ur tv-serien tillsammans med Mattias Bärjed från Soundtrack of our lives. Plus att sångerskan Jonna Lee uppträder som jag aldrig hört men var på hennes klubb en gång vid Hornstull.

Men innan dess ska jag sova tröttheten ur mig och charma höjdare på en anställningsintervju.

3 Comments:

  • At 3:59 em, Blogger Ninaw said…

    Uuuuh, låter helt fantastiskt roligt och intressant! :)Har oxå hört lite av Soko och tycker oxå om det jag har hört..

    Ha så jätteskoj!

     
  • At 5:16 em, Blogger Emma said…

    I våras/somras spelade hon på Debaser i Malmö men hon kanske kommer tillbaka.

    Ha en bra kväll du med!

     
  • At 2:32 em, Anonymous Anonym said…

    Hej!
    På www.djungeltrumman.se finns en intervju med SoKo!

     

Skicka en kommentar

<< Home