emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, juli 11, 2008

Mot Blidö

Efter en lång velan har jag bestämt för att jag är tillräckligt frisk för skärgårdshelg med vännerna. Kan ju inte missa en av sommarens absoluta höjdpunkter.

Långa middagar, häng på bryggan, kanske bad och massa snack.

Kanske blir det en dos personlig utveckling också. Fick äntligen boken Vinnare i din egen tävling, av Emma Pihl, i brevlådan idag.

”Syftet med boken är att guida dig till att börja resan till att bli betydelsefull, tillräcklig och älskad av dig själv. Boken ger möjlighet att se tävlingar i livet på ett nytt sätt och hitta just din egen tävling där du alltid kan bli vinnare. Du får verktyg för att lägga energi, fokus och kraft på att bli vinnare i ditt liv."