emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, augusti 17, 2007

Hänger inte riktigt med

Sov tre timmar i natt efter en rolig Uppsalafestkväll, 17-02, med bland annat Macarenadans tillsammans med ett gäng från en firmafest. Sov över på en skön soffa och upp halv sju för att jobba sista dagen på tidningen. För varje timma blev jag mer och mer vemodig och värst var det vid bullfikat innan jag gick hem. Många kramar av kollegerna och blommor av fina Lisa. Ikväll ska jag ut i Stockholm och imorgon flyger vi till Korsika. Semester innan jobbjakten fortsätter.

Är tillbaka om en vecka.

2 Comments:

  • At 10:56 em, Anonymous Anonym said…

    Kom igen nu sis! Shape up! den här bloggen som jag tittar till minst en gång dagligen har nu gått på tomgång i 5(!!!) dagar nu!

    bror :)

     
  • At 10:44 fm, Blogger Emma said…

    Kul att du läser broder...och nu är jag hemma igen och lovar att vara flitigare vid tangentbordet.

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home