emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, augusti 05, 2007

Hellasbad och Jensen i Parken

Vaknade till tvättiden men dagen blev riktigt bra. Cykeltur till Hellas, badade massa (med den här sommarens mått mätt) och sen med cykeln vidare till Vitabergsparken och Emil Jensen. Fantastiskt bra var han.




Jensen har cyklat 300 mil under sin turné. Lite väl långt för mig, men det var underbart att cykla genom Sommarstockholm idag.

3 Comments:

  • At 11:53 fm, Blogger Ninaw said…

    Svarade dig på din blogg.. men det är något fel så inlägget vill inte uppdateras. Ville bara säga att jag tycker du är så gullig som säger som du tänker. Inte håller det inom dig. För många människor som går runt med en massa snälla tankar som skulle kunna glädja sin medmänniska men som aldrig kommer ut. sånt slöseri! Jag tackar ödmjukast både för komplimangen men oxå för att jag blir så glad av att höra när människor är såna som bjuder på sig och klarar av att utan svårighet slänga ut en spontan uppmuntrande tanke! Kram!

     
  • At 6:35 em, Blogger Emma said…

    Jo, jag fick visst ditt svar nedan.

    Men tack själv Nina för att du bryr dig om att visa att du blev glad...(-: Jag tycker att det är lite enklare att ge komplimanger såhär än ansikte mot ansikte. Borde bli bättre på det annars ocskå.
    Kram

     
  • At 11:12 em, Blogger Ninaw said…

    Du förresten! Jag har gått med i facebook nu! Du kan väl adda mig? Heter Nina Wahlman! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home