emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, september 16, 2007

Ny lya

Blev en oplanerad ensamlunch på Skåningen idag. Kände mig egentligen för ohipp för att våga mig in där, klädd i joggingskor och regnjacka. Men något behövde jag hitta på när jag hade missat flyttlasset inför andra rundan. Brorsorna mina var redan påväg från söder för att hämta mer grejer när jag kom hojandes i duggregnet. Äggmacka och stans godaste cappucino smakade bra medan jag väntade kände hur bakishuvudvärken började försvinna.

Två timmar tog det innan flyttpojkarna var tillbaka
och jag hjälpte till att bära in prylarna i den nya ettan. Ser fram emot inflyttningsfesten.


Viktor tar emot nycklarna.

2 Comments:

  • At 10:13 fm, Blogger Ninaw said…

    Helt galet att hoppa i det där kalla vattnet!! Men det måset varit uppfriskande? :D

    Gud vad lik din mamma ser ut att vara dig! Och verkligen ett jättefint foto!

     
  • At 7:35 em, Blogger Emma said…

    Jasså, syns det att vi är lika. Tack, kul att du gillade fotot. Hare bra!

     

Skicka en kommentar

<< Home