emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, september 08, 2007

Höstbad



Blev ingen kajakpaddling idag som vi hade planerat. Inte så roligt när regnet öser ner. Men bada, det går finfint att göra i regn. I alla fall om man har bastat innan. Nio entusiastiska personer var vi som åkte ut till Hellasgården för att kasta oss i Källtorpssjön. Tre gånger var vi i innan det isade i hela kroppen. På griffeltavlan stod det att det var 18 grader men jag skulle snarare gissa på 13.

Efter åt käkade vi fisk- och skaldjurssoppa med aioli i storstugan och mindes vår barndom.

Hoppas det blir mer friluftsaktiviteter och oväntade upptåg under hösten.

2 Comments:

  • At 8:50 em, Anonymous Anonym said…

    Det isar i hela kroppen både av att se bilden och att läsa texten. Jag håller på den som höll i kameran............

     
  • At 11:01 fm, Blogger Emma said…

    Han var också i faktiskt....galen dag. Ses på tors!

     

Skicka en kommentar

<< Home