emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, augusti 24, 2008

Allsång med Krunis

Var är sommaren? Hösten kan väl ändå inte redan vara här. Vi var ett tappert gäng som satt ute på gårdagens kräftskiva men tillslut isade det verkligen i kroppen.

I fredags var jag på sommarens sista allsång på Debaser. Roligare lekstuga får man leta efter. Markus Krunegård var gästartist och det finns ett klipp på youtube från när han står på scen. Brorsan, som var kung framför scen och fick en handduk av Weeping Willows-Magnus, syns hela tiden men jag skymtas till höger lite då då.

Och på det här klippet sjunger brorsan i micken och jag syns lite mer.

Tror många skulle må bra av om allsången återuppstod i höst när uteserveringen är stängd.