emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, november 21, 2007

Tvära kast

Skön kväll. Middag på Garlic & Shots med gamla jobbarkompisarna, som jag saknar i vardagen, och sen fotbollen på ölhak.

Till halv sex i kväll trodde jag att jag var ledig imorgon. Hade till och med köpt en biljett till en filmfestivalfilm imorgon förmiddag. Men så kom samtalet och jag är uppbokad för jobb på en tredje redaktion i morgon. Tänk om. Glöm sovmorgon. Ska bli roligt att va pappersreporter som omväxling.

Ännu roligare blir det imorgon kväll. Winnerbäck live på Annexet.

4 Comments:

  • At 12:35 em, Anonymous Anonym said…

    Fick du sova på soffan inatt? Bröderna olsson har väl vitlök i allt, till och med desserten har jag hört.

     
  • At 10:56 em, Blogger Emma said…

    Ha ha....nä, men hade kvar vitlökssmaken i morse när jag vaknade. Nu kommer du kunna läsa artiklar av mig i lokaltidningen. Har börjat skriva för NVP. Kram

     
  • At 8:48 em, Anonymous Anonym said…

    Roligt! Dom har en webb redaktion oxå va?

     
  • At 11:29 fm, Blogger Emma said…

    Nja, de har en webbredaktör. Det var den tjänsten jag sökte i somras och det stod mellan mig och en annan. Men kanske kan jag få lära mig deras system också.

     

Skicka en kommentar

<< Home