emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, november 21, 2007

Bloggtrött

Det fanns en tid då jag skrev minst ett blogginlägg varje dag. Längtade ofta hem till datorn och formulerade inläggen i huvudet innan jag kunde sätta mig och skriva. Så är det inte nu. Nästan två år efter att jag började blogga. Har blivit tråkigt. Kanske beror det på att jag skriver så mycket i jobbet, kanske för att jag sällan får någon respons eller så har jag bara tröttnat.

Kanske slutar jag snart.

5 Comments:

  • At 8:04 fm, Anonymous Anonym said…

    Men lägg av...klart du ska fortsätta! Går in flera gånger/dag och läser...

    lilla bror

     
  • At 7:32 em, Anonymous Anonym said…

    Nej, sluta inte. Har saknat dina inlägg nu när de inte kommer lika ofta. Din blogg är så behaglig, perfekt blandning av personligt och allmänt. Du får mig att skratta när du skriver något roligt. Borde sagt det tidigare kanske. Kram Lina

     
  • At 10:37 em, Blogger Emma said…

    Tack brorsan och Lina!

    Roligt att höra att ni läser bloggen. Ska försöka få tillbaka glöden.

    Kram

     
  • At 10:50 em, Anonymous Anonym said…

    Jag läser också Emma! Måste kanske bli bättre på att kommentera, stort som smått..
    Kram!

     
  • At 11:32 fm, Blogger Emma said…

    Kul Matilda! Vill inte att ni ska känna er tvingade att kommentera. Är inget hot. (-: Men det är förstås alltid roligt med respons.

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home